mandag 30. januar 2012

Lang dag i morgen??

Klokka er 19.10, og Tage har allerede sovet i 40 minutter! Noe sier meg at dagen i morgen starter rundt 07.00. Det gjorde forsåvidt denne dagen også, og vi overlevde med stil :)
I dag har Tage spist middagsmat! Spagetti i kjøttsaus med vann til. JA riktig... Ikke bare slo han  til med å spise middag, men han drakk faktisk vann fra koppen sin UTEN å kvÆles! Faaaantastisk! :) Vemodig, men må innse at det begynner å bli stramt i melkeproduksjonen ;(

I dag har vi vært på butikken og handla. Det var -7 grader når vi kjørte! Ble kaldt i nesen det gitt! Åssåå jeg som hadde bekymra meg sånn for å kjøre med Tage, i den tro om at det skulle være så kaldt i bilen! Veeel... Bilen ble varm den, men det var ikke før vi svingte opp hjemme på tilbaketuren... Jeg ønsker meg en sånn liten bil med masse plass, som de reklamerer for på TV!! En med fancy farge og VARME! Den må komme frem overalt, og helst kjøre og parkere selv... DERFOR har jeg tippa 2 kuponger EXTRA i dag, og smellt inn en ekstra Lotto og en Vikinglotto. Jeg har vunnet på tippinga hver gang nå i flere uker! Til sammen litt over 500 kr :P Ikke ny bil av det gitt, men bedre enn ingenting!!

Oooog der måtte det en liten trøsterunde til... Han sovna igjen, men mulig det var grunnet hvitløksånden min :/

Nå skal jeg se Sønner av Norge sammen med Loke >.< Ei dame fra mitt distrikt er med der... :)

Tage viser hvordan man sover... ;) <3

1 kommentar:

Miss Lillefot sa...

Loooove the picture <3