torsdag 26. januar 2012

Nå har vi vaska gølvet, og vi har børi ved...

Hehe! Neida! Så ille er det ikke :P
Men jeg HAR børi ved, rydda og bada lille venn :)

Fikk snakka med Thailandsfarerene i dag, og de har det bra! Og det er jo bra det! LITT kjipern å sitte å høre om shorts og varme når jeg holdt på å omkomme ute i vinden i dag! Nesen min frøs fast i ansiktet mitt! :D

Tage har vært litt lei i dag, men jeg klarte å få han til å sove i formiddag, før middag og i ettermiddag. Nå sover han igjen (inntil videre), så jeg skal spise kvelds, se litt Grey's Anatomy og strikke. Snart ferdig med den andre armen på gensern, så nå skal jeg straks starte på mønsteret.

Dagens melding til mamma og pappa: MEI TAI :D


Nattinatt! Sove godt :)

1 kommentar:

isabell sa...

Hihi.. Snuppa bada også i dag ;-) dem kose sæ væll grønn i thailand ;-)