søndag 5. februar 2012

brrr...

Kan jo starte med målingene som jeg helt glemte.... På 6mnd kontroll var Tage blitt 68 cm, 8360 g og 46 i hodeomkrets :)



I dag er det KALDT! Mirizakk skulle delta på distanseritt i dag, men avlyst grunnet lav temp. Det skulle være på innlandet, så når det er -8 grade her, så kan man bare forestille seg der! Han får være med neste gang :) Fryser fast i stolen her...

Jeg er ferdig med Marius gensern min! I tillegglk er et matchende pannebånd straks ferdig. Etter det skal jeg begynne å strikke en til min søster i ribbestrik... Vil nok ta tid! Ikke flink på ribb, men øvelse gjør mester :) Riiiight?


Eller så har bilen min froset ihjel! Må kanskje vurdere og strikke genser til den også ;) Flatt batteri, men det får vi fikset når man har gode venner :) Bare ikke i dag!

Tage kan endelig snu seg fra mage til rygg, så nå ruller han bortover gulve! Yey! Så har han begynt å spise middag! Så langt har spagetti i kjøttsaus og lapskaus vært på menyen :) I dag skal vi prøve noe nytt... Han har også begynt å drikke vann fra koppen sin uten å drukne :P Fantastisk! Å siden han har fått tann, så pusser vi tanna på kvelden :)  Han elsker det! Gaper når han ser tannbørsten... Er sikkert godt visst de klør i tannkjøtte :)

Ingen kommentarer: